Kaja agymenések

Kaja agymenések

Avokádós tejszínes csirkecicik narancsos currys rizzsel

2017. május 29. - Garda Zsuzsa

Lepirítottam hagymát, fokhagymát - oliván, vajon vagy házi zsíron pirítsd - a tisztaság jegyében! Esetleg dobhatsz bele apró szalonna kockákat is, ezek is lehetnek ropogósak :) Beledobáltam a csirkemell kockákat, megpirítottam. Tejszínt, sajtot (többféle is lehet) összekevertem, fűszereztem (só, bors mindenképp, ehhez aztán jöhet bármi: tárkony, lestyán, akár menta is, kis mennyiségben, borsikafű, őrültebbek őrölt fahéjat is tehetnek bele, szerecsendió is jó ízt ad). Végül egy nagy kanál kész avokádó krémmel fantasztikus, friss ízt adtam neki. (Avokádókrém: avokádót, sót, borsot, fokhagyma granulátumot, citromot, olivát összeturmixolok)

Currys rizs naranccsal: lepirítom a rizst oliván, vajon, felöntöm húslevessel, zöldséglével, vagy sima vízzel (tipp: vízforralóval melegíts vizet, azt add hozzá, gyorsabban kész! Természetesen KIZÁRÓLAG vizet lehet a vízforralóban melegíteni!!!) Felöntés után fűszerezem: só, bors, currypor. Mikor már majdnem kész és alig kell már víznek elpárologni, belekeverem a narancs gerezdeket - héjastól! Héját jól mosd meg! Ebbe is lehet tenni mentát, de akkor a csirkébe ne tegyél, mert nagyon erős íze van! 

Tálaláskor szórhatsz rá petrezselymet, újhagymát. 

Jó étvágyat!

 

 

13391659_10206602666521190_2677724833661040447_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kajaagymenes.blog.hu/api/trackback/id/tr1312548013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása