Kaja agymenések

Kaja agymenések

Gyöngykása recept gyorsan, egyszerűen!

2017. május 29. - Garda Zsuzsa

gyongykasa.jpg

 

 

Még sosem készítettem gyöngykását, gondoltam, kipróbálom! Sós vízben kifőztem. Lesütöttem hagymát, fokhagymát, hússzalonnát. Összekevertem a kásával, ráreszeltem füstölt- és trappista sajtot, de lehet rá tenni parmezánt vagy fetát is. Bazsalikomos-olivás parival tálaltam. Díszíteni friss bazsalikommal, petrezselyemmel, újhagymával érdemes. 

A gyöngykásának kissé semleges íze van, így sokmindenre felhasználható és gyorsan kész van. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kajaagymenes.blog.hu/api/trackback/id/tr412548173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása