Kaja agymenések

Kaja agymenések

2017. május 29. - Garda Zsuzsa

gyongykasa_poharkrem.jpggyongykasa_tejben_fahej_mesz.jpg

 

A következő desszertet gyöngykásával készítettem. Teljesen úgy működik, mint a tejberizs! Tej helyett természetesen lehet alternatív tejeket is használni! T

Én nagyon szeretek bármilyen kását diákcsemegével felfőzni! Nagyon jó ízt ad neki, és a megpuhult magok és mazsola isteni benne! A felfőzéshez a szokásos víz-tej duót lehet használni. Én nem cukrozom külön, de te megteheted. Figyelem: a méz forraláskor elveszíti értékes tulajdonságait, tehát érdemes a más hűlő masszába keverni! Cukor helyett én fahéjat főzök bele, édes ízt ad! Pépesítheted is a masszát, ez esetben egy kis avokádó még krémesebbé teszi, de én így darabosan, kicsit roppanósabban szeretem és a textúrája is nagyon szép rusztikus így. 

Lehet pohárdesszertként tálalni. Én nagymama baracklekvárját tettem alulra, rá a diákcsemegével főzött kását, és a tetejére friss vagy fagyasztott gyümiket lehet tenni, fahéjat szórni. A kész kásába bele is lehet keverni friss, kockára vágott, vagy bogyós gyümölcsöket: narancsot, almát, bármit, ami szezonális, vagy szereted. Akár bele, akár rá lehet tenni pici mentát is. Vadabbak étcsoki darabokat keverhetnek bele, vagy csokimasszát a tetejére - de számomra épp az a fontos, hogy cukor nélkül is finom legyen! 

Használd a fantáziád! Jó étvágyat! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kajaagymenes.blog.hu/api/trackback/id/tr6212548357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása